نماینده شورای عالی آموزش و پرورش در استان بوشهر:

مکتب حاج قاسم، الگوی کاملی برای تربیت نسل انقلابی است

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه امروز بزرگترین مدرسه، مهم ترین ظرفیت برای سرمایه‌گذاری و تربیت نسل جوان است، اظهار داشت: مکتب حاج قاسم سلیمانی شهید، راه حق و انقلاب اسلامی، الگوی کاملی برای پرورش نسل انقلابی است.

محمود حق دوست در مراسم سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در شهرستان جم به عوامل موفقیت دانش آموزان در مدرسه اشاره کرد و گفت: نیاز است متناسب با معیارها و شاخص‌های آموزش و پرورش به تربیت با اشاره به دیدار خود با مادر شهید صافی و افزود: نگاه و فکر بلند این شهید برای دفاع از وطن خود لازمه تربیت دانش آموزانی با معیارهای انقلاب اسلامی است.

حقدوست وجود نمازخانه در مدارس را ضروری و دانست و یادآور شد: همکاری و تعامل دهیاران و شهرداران برای ساخت نمازخانه برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و تعالیم دینی در در مدارس ضروری است.

وی به حضور 700 طلبه طرح امین در مدارس اشاره کرد و بیان داشت: دانش آموزان در مدارس باید با مهارت‌های زندگی و جرأت‌ورزی آشنا شوند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: تربیت با مواجهه انسان با انسان همراه است که لازم است تربیت از خانواده‌ شروع و در مدرسه ادامه یابد تا الگوی بیای فرزندان این انقلاب باشد.

نماینده شورای عالی آموزش و پرورش در استان بوشهر از زندگی حاج قاسم سلیمانی در یک روستا سخن گفت و خواستار توجه معاونان پرورشی مدارس برای تربیت نسل جوان با الگو برداری از زندگی حاج قاسم سلیمانی در مسیر جهادی شد.

حق‌دوست از زحمات همکاران، اولیا و کسانی که در راه آموزش تعالیم اسلامی گام برمی‌دارند تشکر کرد و گفت: سیستم پرورش و تربیت مدارس باید همسوی ولایت باشد.